Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Register
Results 1 to 3 of 3

Default Suspicious scam websites?

Which are some scam websites that you've encountered?

Would like to know so I know which to avoid.

Thanks!

Default Re: Suspicious scam websites?

Le site Fdating je n'ai pas rencontré de scamms mais des Gold-Diggers il y en a, j'ai correspondu et rencontré deux une en Ukraine et l'autre de Bielorussie.
    Il faut savoir que beaucoup de femmes qui ont maintenant entre 45 et 55 ans, sont des femmes qui ont, souvent, choisi d'être la maitresse d'un homme aisé,malgré qu'elles aient en générale une profession. Pratique courante dans les pays de l'est. Quand elles arrivent vers les 50 ans, commencent à se poser la question de leur avenir... Etre la maitresse cela marche tant qu'on est belle et attrayante... après un certain age, difficile!
    Trouver un mari à l'est à cet âge... compliqué. Alors pourquoi pas essayer d'autres pays.
    Ces femmes sont surtout intéréssées par la situation financière, se garantir un avenir.
    J'en ai rencontré deux, Natasha (Natalia), en Ukraine, après avoir finit avec elle est revenue sur le site.
    Olga en Bielorussie, pareil j'ai mis fin à notre rélation et la voilà de retour sur le site.
    Attention ce sont des femmes très dangereuses, vous accueillent dans leur famille, etc, etc.

Default Re: Suspicious scam websites?

The site Fdating I did not encounter scamms But researchers gold there, I corresponded and met two June in Ukraine and Belarus of The Other.
    Should we know what many women Who Have Now Between 45 and 55, are Women Who Have Often Chosen to be the mistress of a man Aisé, despite the profession they have in general in June common practice in countries of the east. When They Arrive to 50, Begin to ask of their ... Being the mistress future CELA long march That is beautiful and attractive ... After a certain age, difficult!
    Reports find a husband at this age is ... complicated. So why not try to Other countries.
    AAR coat Women are interested in the financial situation, to ensure future either.
    I've met two, Natasha (Natalia), Ukraine, after Having Ends With her income is on the site.
    Olga in Belarus, I ended like our-correlation and are back on the site.
    Warning this women are very Dangerous, YOU WELCOME In Their family, etc., etc.

Bookmarks